anka in reverse | esrever ni akna

Alla inlägg den 14 november 2008

Av Annakarin - 14 november 2008 17:44

1. Fullständigt namn? - Annakarin Kristina Hofling
2. Exakt ålder? - 24 år, 5 månader och 2 dagar.
3. Vart bor du? - Campus Örebro
4. Bor tillsammans med? - Mig själv och 6 korridorare
5. Husdjur? - Nej
6. Färg på ditt hus? - Rött tegel
7. När är du född? - 12:e juni 1984
8. Klass? - På gymnasiet? Samhälle/samhälle - Virtuellt
9. Vilket år tar du studenten? - Jag tog studenten 2003
10. Något jobb? - När jag är i Sundsvall jobbar jag lite på åldreboende.
11. När ska du sova ikväll? - Efter 12 i alla fall, eventuellt ännu senare.
13. Duschat idag? - Nej
14. Kramat någon idag? - Ja
15. Pussat någon idag? - Inte än, men sen...
16. Vad har du ätit? - Två mackor och varma koppen. Makaroner och vegfärssås.
17. Dagens klädsel? - Hundtandsmönstrad kjol, leggings, vitt linne, svart stickad lång väst.
18. Dagens smink? - Coverstick.

19. Dagens sötnos? - Min Godis.
20. Dagens roligaste? - Vår nya lärare, han fnissar hela tiden.
21. Har du många vänner? - Jag klarar mig hur bra som helst.
22. Hur många har du kysst? -  Runt en 30 stycken skulle jag tro.

23. Vem kramade du senast? - Elin
24. Hur många har du haft sex med? - Färre än vad jag har kysst iaf... ;)
25. Hur många har varit otrogna med dig? - Minst två.
27. Har du pojk-/flickvän? - Ja, det har jag. Wiiieeee!
28. Vem pratade du med i telefon senast? Mamma
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - Martin, han skrev att han kommer snart.

FAVORIT
:

31. Film? - Amelie från Montmartre.
32. Låt? - Oj, just nu: Lund - Hello Saferide
33. Mat? - Det vi åt hos Martin var skitgott, men en favorit? Kanske...
34. Dryck? - Newcastle Brown Ale, eller kaffe med lite mjölk.
37. Stad? - Edinburgh, lätt.
38. Land? - Sverige måste jag nog ändå säga (Skottland är inget land, även om skottarna skulle vilja att det var det)
39. Ämne i skolan? - Historia
40. År? - 2008 helt klart.

SENASTE:

41. Personen du tänkte på? - Förutom mig, Martin. Han landar i Örebro om 4 minuter (om tåget är i tid)
42. Personen du kysste? - Martin
43. Gången du spydde? - Oj, ingen aning...
44. Gången du grät? - För någon vecka sedan.
45. Pizzan du åt? - Med Martin också för någon vecka sedan.
46. Gången du var i göteborg? - När jag gick i sexan, kan det ha varit -97?
47. Gången du var i stockholm? - För två veckor sedan.
48. Gången du var full? - Två helgen sedan.
49. Gången du var hög? - Har aldrig hänt.
50. Personen som såg dig gråta? - Martin.

ANTINGEN ELLER:

51. Svart eller vitt? - Svart
52. Hund eller katt? - Katt
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - Både och.
54. Tv-spel eller datorspel? - Datorspel.
55. Singel eller upptagen? - Upptagen.
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? - Helgon och facebook (hur gammal är den här listan eg?)
58. Ragga eller bli uppraggad? - Uppraggad, en annan är en fegis.
59. Big brother eller paradise hotel? - Nada!
60. Svart hår eller blont? - Svart på mig.
61. Blåa ögon eller bruna? - Båda är ju fint. Finast ögon har dock Godis.
62. Choklad eller lakrits? - Choklad!!!
63. Göteborg eller stockholm? - Inget av dem, tror jag... Fast, GBG har ju Lisseberg.

64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Höger
65. Coca cola eller fanta? -  Cola
66. Pizza eller kebab? -  Pizza
67. Randigt eller prickigt? - Prickigt.
68. Älska eller älskas? - Båda.
69. Leva eller dö? - LEVA

ANTAL:

70. Personer du älskar? - Alla mina nära.
71. Personer du hatar? - Ogillar skulle jag vilja säga: Kanske ska passa mig för att nämna henne.
72. Personer som sagt jag älskar dig? - Några, Martin och mina nära vänner (vissa av dem i alla fall, de andra vet jag älskar mig ändå)
73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? - 3 kanske...
74. Glassar du ätit på en dag? - Räknas en hel glasslåda som fem kanske?
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - Urkult.
76. Gånger du haft minnesluckor? - Alldeles för många.
77. Piercingar har du? - 11 hål i öronen (inkl. tragius, industri och anti-dragon)
78. Personer du saknar just nu? - Martin och alla vänner som inte är här.
79. Gånger ditt hjärta brustit? - På riktigt: Två gånger.

VEM:

80. Vill du kyssa nu? - Marty, Marty!
81. Ska du träffa imorgon? - Martin, han är ju här hela helgen. Kanske nån annan med.
82. Sjöng du senast för? - Mig själv.
83. Hade du senast en msnkonversation med? - Emma.
84. Spelade du tv-spel med senast? - Oj, det är länge sedan det. I somras kanske det blev lite Singstar med Carro och Frida.
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? - Marty, Marty.
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - Hon den där, hon kanske klarnar då...
87. Förtjänar att dö? - Ingen, är inte för dödsstraff. Det är för enkelt. 
89. Vill du sova brevid inatt? - Martin!

VAD:

90. Gör dig glad? - Martin och när jag inser (vilket händer nån gång i veckan) att jag faktiskt går den utbilningen jag vill!
91. Gör dig ledsen? - Mycket, men inget just nu.
92. Vad vill du helst göra nu? - Pussa på Godis.
93. Önskar du att du slapp göra? - Städa och tvätta och diska.
94. Vill du ha nu? - Pengar!!!
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - Det vet jag inte, det är långt kvar tills dess.
96. Längtar du till? - Om en kvart ungefär.
97. Tycker du om dina betyg? - Jag är nöjd!
98. Ångrar du i ditt liv? - Nej, det gör jag inte. Ångrar kanske saker jag inte gjorde... Men det är ju så nu...
99. Är det bästa som har hänt dig? - Att jag kom till världen, det är ju bra. Annars hade jag inte lärt känna mina underbaringar.

Av Annakarin - 14 november 2008 15:56

Min mamma ringde nyss, eller fel. Jag ringde mamma och fragade om lite försäkringsgrejer, jag kan inte sånt. Mamma kan sånt...


I alla fall så frågade hon vad jag vill ha i julklapp, så jag sa att jag vill ha en digitalkamera, för det vill jag. Hoppas att hon hittar nån okej kamera under en tusenlapp, för det är gränsen för julklappsutgifter per barn.

Jag anser det vara sjukt mycket pengar! Men om hon vill ge mig nåt för 1000 spänn så inte mig emot...


Hon frågade också vad kärleken ville ha, jag har ingen aning, jag vet inte ens vad jag ska ge honom... Allt jag kommer på är så... Dåligt.

Dessutom är jag lite orolig för att kärleken kommer lägga massor med pengar på det och jag har inga till övers, i alla fall inte så många.

Vad fan ger man till en av det andra könet? Hjälp någon. Är det nån som har koll på det?

Får nog fråga Patrik kanske... Han är av det andra könet och borde därmed ha koll... Jag menar hur kul är det att ge bort strumpor? Skittråkigt!


Snart kommer kärleken för övrigt, wiiiiiiieeeeee!!!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards