anka in reverse | esrever ni akna

Alla inlägg den 25 november 2008

Av Annakarin - 25 november 2008 14:59

... tycker man visst att det är mycket viktigare att ändra bloggens utseende också. Suck.

Men nu är den rosa och fin... Vet inte, men jag har kommit in i en romantisk period, både när det gäller kläder, inredning och bloggen... Tror inte att det har med Martin att göra, alltså det där romantiska... Kanske har det att göra med att jag håller på att bli vuxen, jag vet inte. I morse funderade jag till och med på att ta ner min vägg av minnen i mitt rum. Jag tror att jag ska göra det också, lägga dem i en fin liten låda, som med mina festivalarmband.


Gud vad jag gör meningslösa saker... Fy på mig!


Av Annakarin - 25 november 2008 14:24

Jämför dessa två låtar. Låter det inte väldigt lika? Har The Darkness snott från AC/DC? Hmm...





Av Annakarin - 25 november 2008 14:09

... städar man spisen, det lyckades också, bara en av plattorna som var elak. Men den ligger under behandling av lite Yes Citron, så den ska nog bli ren den med. Sånt underhåller jag mig alltså med istället för att plugga, det sägs att ett studentum aldrig är så rent som innan en tenta eller en inlämningsuppgift. Det måste alltså betyda att man gör vad som helst för att slippa plugga en stund... Man ser till och med skiten man har skapat. Nu är det ju inte min spis och därmed inte min skit, men jaja, det får duga som pluggflykt.


Lyssnade på The Darkness och fick både Londonnostalgi och kollektivetnostalgi. Kändes skönt... Fina minnen, för det mesta.


Min gode vän Anders är i knipa, han måste hitta någonstans att bo i Stockholm i två veckor från måndag, jag har kanske fixat det. Men kommer ni på nån som bor i hufvudstaden som vill tjäna en hacka så hör av er till mig.


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards