anka in reverse | esrever ni akna

Alla inlägg den 27 november 2008

Av Annakarin - 27 november 2008 17:52

Med hjälp av händerna till att hålla för öronen lyckades jag somna igår, i morse var det liiiiiiiiiiiiiite äckligt i hela korren och jag fick äta gröt till frukost för att jag inte har handlat på länge...

Ingen bra start på dagen alltså.


Däremot har dagens lektioner varit fantastiska! I alla fall den vi hade i morse, måste komma ihåg dem för att man ska skriva loggbok om alla lektioner. Har en sisådär fem som inte är skrivna, lite halvjobbigt alltså.


Sen när jag kom hem (för en timme sedan ungefär) så hittade jag propaganda i postfacket. Sverigedemokraterna hade lagt en liten lapp i mitt fack. Jag blir så förbannad!

Vi målar alla blå så slipper (sd) bry sig om vilka som är svarta, gula, röda, har veka handleder eller väldigt färgglada kläder. På det sättet slipper de också ödsla energi på att leka Jehovas Vittnen och tvinga på andra sina åsikter.

Gratis blå färg åt alla, ny motion till riksdagen!


Nä, nu ska jag äta upp min middag och mula motivationsgodis till efterrätt. Analysera Medea från Mbongo är sådär spännanande alltså... Motivationen är inte riktigt där den ska... Inte som rumpsvetten alltså, som brukar vara där den ska, haha!


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards