anka in reverse | esrever ni akna

Alla inlägg under november 2008

Av Annakarin - 13 november 2008 22:40

Så jag bytte blogg...

Den här är finare tycker jag, håller ni inte med? Mycket enklare att hålla på med också!


Klockan 09.00 i morse satt hela klassen och väntade på vår lärare, när klockan blev kvart över började vi bli lite oroliga. Vi satt och ljög ihop massor med relativt troliga scenarion om vad som hade hänt honom... Allt från stroke till benbrott. Men det var så enkelt att han hade glömt bort oss. Han bad om ursäkt i alla fall, men nu måste vi ha två lektioner med honom i morgon istället...

Vi utnyttjade dock tiden som de goda studenter vi är och läste hela Medea. Skönt att ha den avklarad i alla fall (för vi ska ju inte läsa 50 pjäser till...)


För övrigt har dagen varit bra, har skrivit massor på PM:et, så det är bara ca 1000 ord kvar, det ska jag väl fixa. Detta trots att kärleken kommer i morgon, längtar det gör jag!


Ska nog gå och sova nu, så jag orkar med lektionerna i morgon.

Kram


Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards