anka in reverse | esrever ni akna

Alla inlägg den 1 december 2008

Av Annakarin - 1 december 2008 17:05

Det är helt galet, jag är sugen på att julpynta, det har jag inte varit på flera år, rätt dumt att lämna alla julsaker i Sundsvall då... Så jag köpte lite nytt. Två enorma julkulor och två löpare (som ska bli gardiner med hjälp av bommulsband) på Åhléns i lördags, ikväll ska jag fixa till gardinerna. Det kommer bli fint, synd att det absolut inte kommer att passa med mina illgröna kuddar i sängen. Det ska jag också iofs ändra, men det blir inte föränn efter jul det, när jag har hämtat mina andra kuddfodral hemma hos mamma och pappa.

 Då kommer det bli fint här... Och jag kommer nog inte lessna lika fort som med det där illgröna äcklet... Haha!


I övrigt... Det är för mycket nu! För mycket skola, för mycket känslor, för mycket mörker, för mycket kyla, för mycket... Det enda det är för lite av är en rejäl fylla. Det ska vi nog ta oss nästa fredag då vi ska på BAL hos Elin innan hon flyttar ifrån Bronxet.

Ledsamt blir det.


17 dagar kvar till NORRLAND!!!

Skapa flashcards