anka in reverse | esrever ni akna

Alla inlägg den 4 december 2008

Av Annakarin - 4 december 2008 22:42

Idag har inte varit en kul dag. Inte på en fläck. Världens huvudvärk, mysko mage (fisarna var fan ingen hit, var glada om ni missade dem) dessutom har jag varit segare än Ahlgrens Bilar.

Men, anledningen till bakfyllan var mycket trevlig måste jag säga. Var hos Fiffi på förfest med Kajsa, Elin, Rebecka och en snubbe som heter Per.

Riktigt trevligt var det. Fiffi bor i en jättefin lägenhet.


Sedan bar det av till MM för karaoke trots att meningen med kvällen var att gå till Frimis och stötta Saga i hennes första Cherry-pass... Men, så långt kom vi aldrig. Jag åkte till och med hem tidigt, för att prata i telefon med kärleken. Han har gjort mig till en toffel! Ni kommer inte att känna igen mig. Haha! Men det är nog bra att jag lugnar ner mig, jag börjar ju faktiskt att komma till åren.


Julkalendern idag (klassens alltså) var fantastisk! Ulrika, fyrio+ en riktig MILF, spelade horaktig reklamkvinna. Helt fantastisk: "Glögg, om nissen själv får svälja..."

 Låg humor, men dock. Helt fantastisk!


I morgon bär det av till Mora igen (haha, meningen var att jag, efter första visiten, inte skulle åka upp föränn efter nyår och här är vi två visiter senare) ska hänga med på middag med Martins arbetskamrater. Undrar jag vad familjen säger om hemlisen... Haha!

Mysigt kommer det att bli i alla fall...


14 dagar kvar till Norrland


Ovido - Quiz & Flashcards