anka in reverse | esrever ni akna

Alla inlägg den 8 december 2008

Av Annakarin - 8 december 2008 17:46

Jahaja, skulle jag plugga? Vem sa det? Och vem fan sa att det är mycket roligare att titta på 50-talsmöbler på Blocket och Tradera (och kolla på nåns blogg om loppisfynd).  Läsa Elins blogg är också kul, liksom. Mycket roligare än att skriva loggbok om lektioner jag inte minns...

Jesus! Varför i helvete kan jag inte bara göra saker på en gång!?


Martin berättade att man slår ut hjärnfunktioner när man dricker sprit, så har jag aldrig fått det framställt för mig. Dricker man för mycket så kan man dö (det visste jag, jag är inte helt dum) detta beror på att man inte kommer ihåg hur man andas längre och slutar, helt enkelt. Denna nya information fick mig att för en stund inte vilja dricka alkohol mer i hela mitt liv. Men då insåg jag att jag aldrig kommer att kunna dricka sluta-att-andas-mängder med alkohol utan att kräkas, så då ångrade jag beslutet ganska raskt.


NU MÅSTE ANNAKARIN PLUGGA, INTE TITTA PÅ 50-TALSSAKER PÅ INTERNET, INTE HELLER SKRIVA MER BLOGG INNAN JAG HAR PLUGGAT NOG FÖR IDAG!


Det är fortfarande allt för lång tid till Norrland och förhoppningsvis Mora-mängder snö.


Av Annakarin - 8 december 2008 15:43

Igen, jag vet inte vart hon får allt från, hon ser så oskyldig ut...


- Vet ni varför det är bäst att vara med en same?

- ??? 

-  Han har sin renhjord.


(Fattar ni inte, prova att betona sin.)


Lite kul i kaosvardagen...

Av Annakarin - 8 december 2008 15:33

Hela klassen verkar vara paralyserade av allt vi ska göra, ni vet när det blir för mycket så skiter man helt enkelt i precis allt man borde och städar toan istället.

När man är så stressad att det kryper myror i blodet (mycket äcklig historia för övrigt, Emilies brasilianska parasiter under huden!) och man kan inte fokusera eller sitta still. Jobbig känsla, det är tur att jag faktiskt har kunnat släppa allt i helgen. Han är bra den där...


"Hantera alla stressiga situationer som en hund. Om du inte kan äta det eller leka med det, bara kissa på det och gå din väg." (Fick ett mail av Lisa)


10 dagar kvar till Norrland, har nog aldrig längtat mer än just nu.

Ovido - Quiz & Flashcards