anka in reverse | esrever ni akna

Direktlänk till inlägg 13 december 2008

Fuskar...

Av Annakarin - 13 december 2008 17:16

Dagens vill ha: Mera mys.
Dagens klädsel: Just nu i myspyskläder, ska väl piffa till mig efter middagen
Dagens frisyr: Tokigt rufsigt är det.
Dagens händelse: Låg i sängen och myste med kärleken till halv fem.
Dagens låt: David Gray - This years love. Tack Emma.
Dagens planer: Malins födelsedagskalas.

Dagens saknad: Tid.
Dagens dummaste: Martin, alltid. Fast han är så söt.
Dagens sjuka: Lite rosslig i halsen.
Dagens drog: Kärlek

Dagens roligaste: Det är Lucia idag, måste titta på svt.se
Dagens favorit: Martin.

Dagens köp: Inget än så länge, snart kommer kärleken med middagsmaten och toapapper (om han kom ihåg det)
Dagens godis: Min Godis.
Dagens humör: Glad, kär!
Dagens ord: Prupp.


Som sagt, vi låg i sängen och myste och läste KA till halv fem idag, het sjukt vad man inte vill kliva upp. Inte ens när magen säger ifrån, snart kommer Martin tillbaka från ICA Tybble och har med sig prylar så vi kan göra Chili sin Carne. Jag skulle stanna hemma och plugga men vad gör jag... Inte det i alla fall. Känner mig lite skyldig, lite skuldkänslor för att jag inte följde med, sitter ju och gör ingenting i alla fall, liksom.

Vi ska på fest hos Malin sen, hon fyllde år i onsdags, 21 blev hon. Grattis!

Måste ta det piano dock, måste skriva i morgon. Det är sjukt mycket nu, som jag har deklarerat ett par gånger.


Balen igår blev lyckad, synd att inte fler kunde komma, men några till förutom festgänget var med i alla fall... Det var kul!


Yes, ska väl börja låtsas att jag gjort saker medan kärleken är och handlar. Hoppas han kommer hem snart. Saknart lite.


Höll på att glömma nåt viktigt: GRATTIS STINA OCH RONNY, FIN ÄR HON, FLICKAN ERAN!


Fem dagar till Norrland, snart, snart, snart.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annakarin - 28 februari 2012 23:14


    Jobba snabbare, ni har väl resurser så det räcker. Fast det är klart, ni kanske gav all vinst till aktieägarna? Vi vanliga medborgare måste faktiskt betala räkningarna! ...

Av Annakarin - 31 januari 2012 22:05


  Det där är nog lite mer är 15 kilo. Undrar vem de försöker lura?    ...

Av Annakarin - 25 januari 2012 17:08

VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN? Gick i tvåan på gymnasiet, övningskörde, åkte på min första Arvikafestival, blev full första gången (jo, jävligt duktig!). 10 år sen, det är inte meningen att jag ska minnas mer av 2002 va?   VAD GJORDE DU FÖR ET...

Av Annakarin - 31 december 2011 12:42


 

Av Annakarin - 19 oktober 2011 15:02

Jag ska bygga en julskinka av frigolit till ett julframträdande vi ska göra med kulturskolan. Eftersom jag är vegetarian så har jag inte kollat in julskinkan med så stort intresse de senaste tio åren så följaktligen googlade jag bilder på julskinka. ...

Skapa flashcards