anka in reverse | esrever ni akna

Alla inlägg den 8 januari 2009

Av Annakarin - 8 januari 2009 19:24

En annan blir lite förvirrad, lite dagvill när jag inte har nåt att göra på dagarna, alltså inget som är beroende på datum och tid.

Så, är det torsdag idag, eller onsdag eller fredag? Nej, fredag kan det inte vara för då hade jag och Martin varit på väg till Örebro redan, vi hade antagligen varit framme också (eftersom vi inte ska åka med SJ...).


Det är tredje dagen i rad som vi sitter och spelar rollspel, min häxa är tuff hon blev isblå igår...

I natt drömde jag att jag satt och spelade också, att vi inte hade slutat. Jag vaknade en gång och sa: Nä, nu vill jag sova.

När jag vaknade i morse (runt 13) så berättade Marre att jag hade snott runt i sängen och sviftat med armarna och sagt: "Miriam kastar dumheter på mig!"

Runt en tio minuter senare sa jag: "Jag är så nöjd över mitt blommiga förkläde." 

Ja, jag säger då det... Drömmar är galna. Häromnatten drömde jag att jag körde bil på fyllan med Ida och någon fler i bilen... Det hela slutade med att jag hamnade på nån fest hos en rik jävel (de hade ett STORT hus, ett band som spelade, två totalt vidriga rulltappor) pappa var där, Mats, en trevlig kille med backslick (som visade sig vara nån jag hatade på gymnasiet) som hjälpte mig att leta efter mina borttappade skor och min cykel (bilen blev en cykel helt plötsligt)

Helt sjuk dröm i alla fall...


Nån dag ska jag skriva ett viktigare blogginlägg, men det blir inte idag för nu ska vi fortsätta spela (om jag lyckas få de andra från SCI-FI'n på TV), vi letar efter en gehennademon. Mycket spännande!


Över och ut.


Skapa flashcards