anka in reverse | esrever ni akna

Alla inlägg den 19 januari 2009

Av Annakarin - 19 januari 2009 20:49

För jag har ju... Host, host... Inget bättre för mig...


Som att plugga text till repet i morgon bitti 08.00 till exempel. Eller nåt annat vettigt, typ städa. Det ser ut som ett bombnedslag, jag kan tänka mig att det ungefär ser ut som i Gaza eller nåt, om man skulle jämföra. Fast, nej det är att avdramatisera helvetet där nere, så jag tar tillbaka allt jag sagt och säger: Det ser ut som hos Annakarin, stökigt som vanligt. Fast nu har det gått för långt! Något måste göras åt saken.


 Lite bra grejs från kvinnan ett land åt väster (varning för tråkigt klipp, öppna klippet och klicka ner bloggen, lyssna och njut utan störningar)


Av Annakarin - 19 januari 2009 16:59

Igår åkte Martin hem, eller bort som han så fint sa... Jobbigt, jobbigt, jobbigt! Jag var lite less på att ha honom runt mig 24/7 i början av förra veckan. Men det gick över sedan, nu saknar jag karln som fan. Småjobbigt att inte ha honom hemma när jag kommer från skolan. Speciellt idag, när jag bara vill gå och halvdö...

Jag har varit i skolan från 9 i morse, kom hem för 10 minuter sedan. De senaste två timmarna har vi fått massor med information om B-uppsatsen vi ska skriva i slutet av terminen. Information mellan 14.30 och 16.30 är inte en bra tid. Snacka om seg, det blev massor med fniss och okoncentration. Men jag tror att jag har koll, det mest positiva var att jag fick massor med  idéer till mitt och Idas "färdiga" koncept.

Nu sitter jag och väntar på att Martin ska komma hem och in på MSN, men det verkar som att han eventuellt får straffarbeta övertid för att han har varit ledig för länge, eller så är han och inhandlar förnödenheter. Det är säkert det sista allternativet, men jag tror ändå på det första.


En skoj sak: Jag och Karin ska antagligen på roadtrip i sommar igen, det kommer att bli skiiiiitkul!


Nu: Mat!

Ovido - Quiz & Flashcards