anka in reverse | esrever ni akna

Direktlänk till inlägg 26 januari 2009

Jävla SJ!

Av Annakarin - 26 januari 2009 19:17

Här sitter man i godan ro och försöker beställa biljetter till Nyköping i helgen (ska åka och hälsa på Elin) och vad händer!!!??? Helt plötsligt så finns det inga biljetter att köpa! "Finns ej" står det, på alla resor. Jävla SJ säger jag bara...


Nu kan ni få FRA'a mig tills det växer pengar på träden för nu är jag arg!!!


... Marowitz var det visst... ...Och lektionsplanering... ...Oj, oj, oj...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annakarin - 28 februari 2012 23:14


    Jobba snabbare, ni har väl resurser så det räcker. Fast det är klart, ni kanske gav all vinst till aktieägarna? Vi vanliga medborgare måste faktiskt betala räkningarna! ...

Av Annakarin - 31 januari 2012 22:05


  Det där är nog lite mer är 15 kilo. Undrar vem de försöker lura?    ...

Av Annakarin - 25 januari 2012 17:08

VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN? Gick i tvåan på gymnasiet, övningskörde, åkte på min första Arvikafestival, blev full första gången (jo, jävligt duktig!). 10 år sen, det är inte meningen att jag ska minnas mer av 2002 va?   VAD GJORDE DU FÖR ET...

Av Annakarin - 31 december 2011 12:42


 

Av Annakarin - 19 oktober 2011 15:02

Jag ska bygga en julskinka av frigolit till ett julframträdande vi ska göra med kulturskolan. Eftersom jag är vegetarian så har jag inte kollat in julskinkan med så stort intresse de senaste tio åren så följaktligen googlade jag bilder på julskinka. ...

Skapa flashcards