anka in reverse | esrever ni akna

Direktlänk till inlägg 23 februari 2009

Ibland är det nice...

Av Annakarin - 23 februari 2009 00:07

Att vänner har happyfaces, eller ibland, det är alltid bra!

Man ska satsa på att vara lagom glad hela tiden, det är bra. Och så kan man unna sig att bli extra glad ibland, bättre det än att må dåligt i alla fall. Men som man säger, utan motgångar så uppskattas inte medgångarna.

Eller om man heter typ Paris Hilton så kan man inte uppskatta den där EOS-kameran eller tatueringen som man sparar till, eftersom hon inte behöver spara till något.Hon behöver inte ens lära sig att använda en, för hon kan antagligen ha med sig en fotograf 24/7 om hon skulle vilja. 

Löjligt mycket pengar har aldrig gjort någon glad. 50.000 i månaden på Triss skulle jag däremot inte säga nej till. Jag och Paro pratade om det häromdagen, att om man skulle vinna 10.000.000 så kan man göra slut på dem på en dag om man skulle vilja. Men 50.000 i månaden, det kan man leva av liksom, leva riktigt jävla bra utan att bada i onödiga saker.


Men, tillbaka till början. Ibland blir man bara glad. T.ex när man inser att man älskar någon truly, madly, deeply. Som Savage Garden uttryckte sig -98(?). Men den referensen var lite kass. Bad taste av mig, back to högstadiet. Blä!


Över och ut!



 
 
Ingen bild

Emma

23 februari 2009 14:12

:D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annakarin - 28 februari 2012 23:14


    Jobba snabbare, ni har väl resurser så det räcker. Fast det är klart, ni kanske gav all vinst till aktieägarna? Vi vanliga medborgare måste faktiskt betala räkningarna! ...

Av Annakarin - 31 januari 2012 22:05


  Det där är nog lite mer är 15 kilo. Undrar vem de försöker lura?    ...

Av Annakarin - 25 januari 2012 17:08

VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN? Gick i tvåan på gymnasiet, övningskörde, åkte på min första Arvikafestival, blev full första gången (jo, jävligt duktig!). 10 år sen, det är inte meningen att jag ska minnas mer av 2002 va?   VAD GJORDE DU FÖR ET...

Av Annakarin - 31 december 2011 12:42


 

Av Annakarin - 19 oktober 2011 15:02

Jag ska bygga en julskinka av frigolit till ett julframträdande vi ska göra med kulturskolan. Eftersom jag är vegetarian så har jag inte kollat in julskinkan med så stort intresse de senaste tio åren så följaktligen googlade jag bilder på julskinka. ...

Ovido - Quiz & Flashcards