anka in reverse | esrever ni akna

Direktlänk till inlägg 23 februari 2009

Projekt på gång!

Av Annakarin - 23 februari 2009 16:46

Hej, hej go' dag dagboken.


Idag har jag handlat skor med Rebecka och Saga, hittade ett par snygga stövlar på Din Sko, lite för dyra för att vara rea men snygga, det var de.

Sedan blev jag medbjuden till ett teatermöte, så nu är det ett teaterprojekt på gång med några tvåor och några som gick ut förra året (en av dem kom in på scenskolan i Göteborg på försa försöket förra veckan, cool) och Saga och Rebecka. Det känns bra, kravlöst och riktigt kul att göra något utanför skolan. Men jag känner mig lite underlägsen, som vanligt. Men det går till sig, första träffen på onsdag (kom ihåg att tänka och ta med någon text!). Det kommer att bli skitkul!


Så det var min dag hittils kära dagbok. Kram på're.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annakarin - 28 februari 2012 23:14


    Jobba snabbare, ni har väl resurser så det räcker. Fast det är klart, ni kanske gav all vinst till aktieägarna? Vi vanliga medborgare måste faktiskt betala räkningarna! ...

Av Annakarin - 31 januari 2012 22:05


  Det där är nog lite mer är 15 kilo. Undrar vem de försöker lura?    ...

Av Annakarin - 25 januari 2012 17:08

VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN? Gick i tvåan på gymnasiet, övningskörde, åkte på min första Arvikafestival, blev full första gången (jo, jävligt duktig!). 10 år sen, det är inte meningen att jag ska minnas mer av 2002 va?   VAD GJORDE DU FÖR ET...

Av Annakarin - 31 december 2011 12:42


 

Av Annakarin - 19 oktober 2011 15:02

Jag ska bygga en julskinka av frigolit till ett julframträdande vi ska göra med kulturskolan. Eftersom jag är vegetarian så har jag inte kollat in julskinkan med så stort intresse de senaste tio åren så följaktligen googlade jag bilder på julskinka. ...

Skapa flashcards