anka in reverse | esrever ni akna

Alla inlägg den 30 mars 2009

Av Annakarin - 30 mars 2009 19:53

Vad heter han: Martin Sandlund (kan han kanske heta Erik i mellannamn?)
Vad har han för favoritfärg: På kläder är det svart, annars vet jag inte...
Vad har han för ögonfärg: Blå
Hårfärg: Svartbrunt med en utväxt som måste fixas. Annars blond. 

Klädstil: Svart...
Har han piercat sig: Ring i örat.
Dricker han: Ja, måttliga mängder, helst rött vin.
Röker han: Japp, ibland. Cigarrer och pipa.
Snusar han: Nix, det står jag för i vårt förhållande.
Vad heter gatan han bor på? Millvägen
Vad har han för mobil: En svart Sony Ericsson.
Vad vill han bli när han blir stor: Idrotts/samhällslärare
Vad har han för färg i sitt rum: Han bor i ett litet hus som han inte inrett själv. Han har ett par ugly aprikosfärgade gardiner... Resten av grejorna är vita. Sen har han en svart skinnsoffa.
Har han några syskon: Ja, två: Adde och Emelie.
Vad är hans favoritmat: Pasta.
Vad tror du att han skulle göra om han vann 1 miljon: Sluta jobba och bli "hemma-man".
Vad brukar han göra efter jobb: Prata med mig på MSN. Spela TV-spel.
Vad brukar han göra på helgerna: Vara hos mig i Örebro, spela rollspel...

Vad har han för musiksmak: Han lyssnar på allt, helst symfonisk hårdrock typ Within Temptation.
När och hur blev ni tillsammans: Träffades över internet(!) och sedan kom han ner till Örebro och, ja, sen var det klappat och klart.
Hur upptäckte du honom: Han hittade mig och så upptäkte jag att det verkade va en nice snubbe.
Vad var det första han sa till dig: Sa och sa...
Vad brukar ni oftast skicka sms om: Mycket. Mest god morgon, med tanke på att vi jobbar eller är i skolan hela dagarna.
Är han beroende av någon/något: Förutom kramar så... Ingenting.
Vad kallar du honom: Det blir oftast Dodi... :D
Vad kallar han dig: Annakarin eller hjärtat.
Om du skulle beskriva honom med 3 ord, vad skulle de vara: Översnäll, romantiker, snyggo!
Gillar du honom: Det är väl klart. Annars hade de senaste (snart) 7 månaderna varit onödiga.

Av Annakarin - 30 mars 2009 18:03

Mitt inlägg om helgen i Sundsvall försvann. Orkar inte göra om det så jag gör såhär:


GÅ OCH TITTA PÅ UNG TEATERFESTIVAL NR 3! SPELSCHEMA FINNS HÄR


Det kostar 120 kronor för vuxna att se ALLA föreställningar och för studenter är det motsvarande 80 kronor i inträde.


MISSA INTE DETTA!!! Jag vågar lova både gråt och skratt.

Av Annakarin - 30 mars 2009 17:43

Ta fram mobilens adressbok och var ärlig nu....

- Har du pussat nummer 2?
Albin, nej det har jag inte gjort.


- Vad har du för relation med nummer 20?
Blomma, festivalkompis. Kommer nog att träffa henne på Urkult igen.

- När ska du träffa nummer 30?
Eko, honom träffade jag så sent som igår. Men det kommer nog inte hända igen föränn till sommaren.

- Är nummer 18 söt?
Dennis, ja, han är söt och lite tokig.

- Vad var ditt första intryck av nummer 13?
Min morbror Bengt. Jag har ingen aning, med tanke på att han har funnits i mitt liv sedan jag inte kunde göra annat är äta, skita på mig och skrika.


- Gillar du nummer 14?
BH, det är en kul kille.


- Har du träffat nummer 3 den senaste månaden?
Amalia, jo träffade henne i helgen. Vi har inte alls så mycket kontakt längre, så jag vet inte varför jag har numret kvar.

- När ska du träffa nummer 25 nästa gång?
Clabbe Hilding, honom träffade jag i helgen. Men det kommer nog inte att hända på ett tag.

- Är du nära vän med nummer 23?
 Cathrin. Inte nuförtiden, det blir aldrig att man ses liksom.

- Har du gått på bio med nummer 4?
Anja, min handledare i B-Uppsatsen. Nej, det har jag inte och jag skulle aldrig komma på tanken.


- Skulle du kunna gå ut med nummer 35?
Emma, naturligtvis. Alltid kulikul!


- Vad pratar du och nummer 5 oftast om?
Allt möjligt, oftast tanter och gubbar på jobbet. Anna Andersson, min gamla klasskompis och numera arbetskamrat på sommrarna.

- Skulle du kunna ge nummer 9 en kram?
Anna Olofsson, jo det skulle jag väl göra.

- Vad har du och nummer 24 för relation?
Claes Almér. Vi har gått i skolan ihop i 9 år. Nuförtiden tipsar vi varandra om vad vi gör på kulturfronten.  

- Vad skulle du vilja göra med nummer 26?
Daniel, hmm... Skulle nog inte vilja göra så mycket. Det är alltid så tryckt stämning, vilket är trist.


- Vad är det bästa med nummer 8?
Anna Lax. Hon är galen, det är det bästa.

- Brukar du och nummer 16 träffas?

BJ, vi träffas inte alls ofta nu för tiden. Vi brukade festa tillsammans förr i världen.


Ovido - Quiz & Flashcards