anka in reverse | esrever ni akna

Alla inlägg under mars 2009

Av Annakarin - 1 mars 2009 21:37

Onsdag: Några i klassen gick på MM-baren och sjöng karaoke. Senare kom det dit en väldigt rund hårdrockarkille på runt 18. Han höll på att tappa brallorna, så man såg hans buttcrack hans G'n'R t-shirt räckte inte över magen. Jag och Ida var lite småelaka i smyg.

När jag senare stod på "scenen" och sjöng så stod han nedanför, med buttcracken rakt i mitt synfält, Ida såg vad jag såg och skrattade så det hördes i hela lokalen, jag började garva på scen och allt blev tok.

På bussen hem försökte någon planka,  chaffisen stannade bussen och vägrade åka. Juriststudenterna som satt på bussen (deras sektion SOBRA är alltid fullast och låter alltid mest) började sjunga fyllevisor på maxvolym och den sista sången gjorde hela kvällen, Du ska aldrig runka bulle. Så, kom ihåg: Blanda inte kaffebrö' med simpel onani.


Torsdag: Vi satt i fyra timmar med grupparbetet, kom en bit men är inte alls klara. Vi diskuterade namn på den fiktiva teatergruppen i 1,5 timme.

Martin kom hit, sweet stuff!


Fredag: Hittade en BH på H&M, bra det. Grattis till att ni äntligen har sådana i min storlek! Segon!  

Vi spelade rollspel hela kvällen, så jävla läskigt var det. Vi hittade en tortyrkammare med en järnjungfru (och annat vidrigt som människan har hittat på), från järnjungfrun ropade någon på hjälp och blod började rinna från den. Med tanke på att allt på det där vidriga stället verkade vara helt orört i hundra år minst så rörde vi inte den där järjungfrun.

Däremot hittade jag en jääääääävligt stor diamant, som naturligtvis var en fälla. Jag stoppade den i min säck och helt plötsligt hade den förvandlats till en enorm blodigel som började suga livet ur mig (dagen efter kom Martin på att jag har ett harnesk som den där igeln knappast kan suga sig igenom, får se hur han löser detta)


Lördag: Vi skulle ha gått till Kina på saftkalas, men det hanns inte med. Vi blev sena som vanligt och var tvugna att gå till ÖB för att hitta en låda till Martins kostym inför kvällen. Naturligtvis hittade vi inte någon stor nog. Men lite gaffa och en blomkruka fick följa med hem.

På kvällen klädde vi ut oss, jag till Modesty Blaise (jag var så jävla snygg!) och Martin till Snake (från nåt TV-spel, typ). Saga och Rebecka hade inflyttningsfest med superhjälte-tema. Så kul var det!

Går man på Musikhögskolan så är det alltid någon som kan spela gitarr, i detta fall Pontus, mysigt att sitta och sjunga.

Fick massage av Paul, en negerbög från Borlänge (jo, han refererade till sig själv som neger och bög) AJ, AJ, AJ!!! Men bra för min rygg!


Idag, söndag: Idag har vi varit bakis, Martin mest. Ett riktigt bakismonster!

Vi käkade en rikigt jävla god lasagne (två matlådor till mig!) och ostkaka. Sedan åkte kärleken till Mora igen. Kommer bli skönt till hösten, då behöver han inte åka till Mora mer.


Ovido - Quiz & Flashcards