anka in reverse | esrever ni akna

Alla inlägg under april 2009

Av Annakarin - 28 april 2009 21:22

... börjar i morgon och fortsätter på valborgsafton med Tillsammansfestivalen på Frimis. Det kommer bli nice och storfylla(?) bägge dagarna. I morgon spelar Melody Club (ingen hit kanske?)  och på valborg spelar Promoe och Hoffmaestro & Chraa (det kommer bli två hitar!!!)


Idag fick jag en inbjudan, på Facebook naturligtvis, till Massproduktions 30-års kalas på Stadshuset. Det är den 6 juni, veckan innan jag kommer hem, det suger, för då måste jag åka hem två gånger på två veckor. Varför?

Jo! $1000 Playboys återförenas (för bara den konserten?) och dessutom gör Shades of Orange (med Daniel Westin vid trummorna?) samma sak. Helt fantastiskt och det FÅR INTE missas!!!

Nån som ska med???


Biljetten för i morgon är fixad, ölen står i kylen och nu blir det till att städa så jag kan ha förfest i morgon. En anledning till att få rummet städat helt enkelt.



Av Annakarin - 24 april 2009 16:46

Det är vad det blir ikväll. Det kommer säkerligen bli helt stört och för mycket. Men förhoppningsvis kul ändå.

Ska promenera till stationen och hämta kärleken snart, så ska vi köpa öl och käka eventuellt. Kanske går fortare så vi kan komma iväg till Paro i tid för en gångs skull, men med tanke på att det faktiskt är jag och Martin så kommer vi antagligen att komma sent som vanligt. Men man kan ju försöka...


I morgon kommer jag nog att må som jag förtjänar, så det blir nog ingen loppisrunda med Malin och Malins Kajsa... Men man kan ju försöka...


Nu ska jag kanske ta och slita mig från datorn och Regina Spektor och dra mig iväg snart.

Av Annakarin - 19 april 2009 12:53

Igår kväll var jag och Martin på inflyttnignsfest hos Malin och hennes kollektiv. Det var riktigt trevligt måste jag säga. Träffade den beryktade "Tuttkvinnan", hon var trevlig hon, trots alla "elaka" rykten. Det var en del underliga personer på den där festen, men alla var guld på något vis, sånt är tufft.


På vägen hem hoppade vi av bussen och gick till Max och därifrån (efter min vanliga Greenmeal - strips + lökringar och en originaldip). På vägen hem så stal jag några påsk/pingstliljor i en rabatt, det måste man väl ändå få göra? Jaja, fina är de i alla fall.



Av Annakarin - 16 april 2009 20:44

... ett sånt där ritbord som man kopplar till datorn! Dessutom vill jag ha Photoshop (har en grej på gång där). Så det så!


Annars har jag inte så mycket att säga, jag cyklade en omväg som min tunga påse på styret ledde mig till. Det var skoj.


I morgon är det grillning med de blivande faddrarna hemma hos generalerna Saga och Rebecka, men den senare är inte hemma, tror jag.


Tvättiderna var fullbokade idag och den enda tiden jag kunde i morgon (07:00-10:00) var den ENDA bokade tiden i morgon. Vem fan tvättar den tiden frivilligt? Jag får nog gå och köpa mig ett par trosor.



Av Annakarin - 15 april 2009 17:20

Jojomensann! Igår blev det klassaktivitet igen men den här gången var vi inte så många. Men det var kul ändå även om det kanske (åter igen) blev lite för mycket av det kalla.


Så idag mår jag som jag förtjänar, huvudet håller på att jävlas med mig. Trots detta har jag varit i skolan hela dagen och jobbat med vår modell. Tur att det inte var lektion för jag kom en och en halv timme sent till skolan. Rebecka ringde och väckte mig, det som verkade som en god idé igår var nog inte en sån bra en ändå.



Av Annakarin - 13 april 2009 23:41

Jag tror att ni kan se att vi har haft det riktigt bra i helgen. Massor med sol och picnic och rollspel (även om det inte finns bland fotona).


1. Jag utanför Martins lilla hus, solen skiner!

2. Martin och statyn över Anders Zorn.

3. Martin och Mora kyrka.



Av Annakarin - 7 april 2009 19:45

Före & efter ännu ett försök med saxen. Blev ju bra det också.


Av Annakarin - 7 april 2009 18:52

Är jävligt skönt och jag nyser rejält.


Martin (om mina nysningar)

Det är inge nådiga nysningar när du väl gör det, KABOOM! Du nyser med... Ja... Hela din personlighet.


Hahaha!


Ovido - Quiz & Flashcards