anka in reverse | esrever ni akna

Alla inlägg den 2 april 2009

Av Annakarin - 2 april 2009 16:30

Igår röstades två saker fram i riksdagen (eventuellt)  


+ Äntligen får homosexuella gifta sig!!! Överallt (om kyrkan går med på detta såklart, men de borde ju följa lagen...) och hela tiden om de har lust. När Rebecka visade artikeln i DN idag så tjoade och applåderade hela klassen. Men det är klart, (kd) röstade ju emot, naturligtvis måste några vara träbockar. Vi lever på 2000-talet!


 - Snusen är dyrare, upp 2 spänn. Detta gör att jag fan i mig måste ta tag i att sluta... Suck, där krävs det effort...


Idag har vi haft bildlektion, det blir mycket information när man bara har 5 timmar i ett ämne. Så hjärnan är full med skräp och säkert massor med användbara saker som jag kommer att ha glömt bort om ett par timmar.


Ikväll kommer Martin, det pirrar i magen. Detta gör att jag måååååååååååste städa. Det ser ut som ett helvete här... Så det är lika bra att sätta igång. På med musik på hög volym och öppna föstret och släppa in lite sol. Det är näst intill sommarvärme, det ni Sundsvallsbor, nu blir ni minsann avis va!?


Över och ut.


PS. Jag vet en hemlis! DS.

Ovido - Quiz & Flashcards