anka in reverse | esrever ni akna

Alla inlägg den 7 april 2009

Av Annakarin - 7 april 2009 19:45

Före & efter ännu ett försök med saxen. Blev ju bra det också.


Av Annakarin - 7 april 2009 18:52

Är jävligt skönt och jag nyser rejält.


Martin (om mina nysningar)

Det är inge nådiga nysningar när du väl gör det, KABOOM! Du nyser med... Ja... Hela din personlighet.


Hahaha!


Av Annakarin - 7 april 2009 15:45

Målar man med akryl blir det kladdigt, helt klart. Det är en grön fläck på golvet i 153... Tror inte att det var vi dock...

Jag och Björn har grejat med scenmodellen idag, det blir niiiiice. Men nu är det paus ett par dagar...


I morgon åker jag till Mora och kärleken.

I morgon fyller min morbror Bengt massor med år, 70 för att vara exakt. GRATTIS!!!  


Idag sopade maskinerna bort gruset utanför huset där jag bor. Nog för att det var ett irriterande ljud att vakna till, men när jag insåg vad det faktiskt var som lät så blev jag glad! Det är ett riktigt jävla vårtecken det! Inget grus i hallen (min minimala) längre.

När jag vaknade åt jag frulle och cyklade till Willys innan skolan. Var tvungen att köpa en annan snus än den jag hittade på tobaksaffären i fredags (det är fortfarande kvar snus i dosan, det är ett bevis på att den var BLÄ!) Oden's. Inget att rekomendera. Så jag fick en morgoncyckling. Skönt.


Innan jag kom hem åkte jag till Willys igen, handlade lite förnödenheter. Det var mycket enklare att cykla i lite värme (cykla? cyckla?). Men ingen skruv hade de... ICA's kostade för mycket. Så det blir ingen fönsterbräda idag heller.


Avslutar med ett bandtips: Biffy Clyro (tack Elsa!)  


Skapa flashcards