anka in reverse | esrever ni akna

Alla inlägg den 4 maj 2009

Av Annakarin - 4 maj 2009 21:04

Håller på att bli sjuk tror jag, det har jag verkligen inte tid med!

Uppsatsarbetet har satt igång och vi har 5-årsjubileum (som min klass ordnar och jag på något vis blev indragen i idag) på lördag. Till detta måste jag på något vis hitta en kostym (vi har tema) för mina sista 1000 kronor (den är den 4:e maj idag, alltså 21 dagar kvar till CSN!) det får bli Kupan, Kupan FTW!!!


Jag har helt enkelt inte tid att vara sjuk nu!


Dessutom måste jag göra klart två sena arbeten och vara en god fästmö (som det så töntigt heter, byt benämning!).


Nej! Vill inte bli sjuk! Jag har inte tid!


Så här fina paint-bilder ritar och skickar man när man ska vara en god fästmö och fästmannen bor 25 mil bort...

Skapa flashcards