anka in reverse | esrever ni akna

Alla inlägg den 8 juni 2009

Av Annakarin - 8 juni 2009 21:49

Martin säger:


"Det är nästan som att ha fått två barn. Min fritös och min riskokare."

Av Annakarin - 8 juni 2009 21:21

Det är roligt att skaffa ny lägenhet. Man får sånna fina planer (som i och för sig nästan aldrig blir verklighet) som t.ex så hittade jag en stor mässingsbricka på loppis i Svartvik i söndags. Den blev användbar efter en timmes putsning med både svinto och nåt lila mirakel till putskräm som mamma och pappa har. Tanken är att jag ska bygga ett brickbord, det har varit en plan länge, men jag har inte hittat en bra bricka föränn nu. Frågan är vilken färg benen ska ha?


Jag var i Sundsvall med kärleken i helgen och sov i härbret som jag och pappa byggde för några år sedan. Det var lite kyligt men mysigt.

I lördags fyllde Massproduktion 30 år på Stadshuset. Det var riktigt trevligt, höjdpunkten var att skivbolagsbossen Hammerman såg så brutal ut när han sjöng i sina gamla punkband. Dessutom spelade Shades of Orange, $1000 Playboys m.fl Riktigt jävla kul var det. Riktigt kul att träffa Ida också!


I söndags blev det som sagt lite fynd på loppisen och en mysig kaffe med Caroline och Per. Sen blev det hämtkäk från Kinalådan också. Där har jag inte ätit sen jag bodde i huset mitt emot. Haha.


Idag har jag och Ida H skrivit klart uppsatsen. Skönt som fan, trodde att alla dessa korrigeringar skulle ta flera dagar. Det blev klart på tre timmar. Jävlar vad skönt, nu kan jag softa och packa och städa resten av veckan.


Ovido - Quiz & Flashcards