anka in reverse | esrever ni akna

Alla inlägg den 25 juni 2009

Av Annakarin - 25 juni 2009 11:53

Kära läsare!

Jag befinner mig under sommaren hos mina föräldrar i Njururndas djupa skogar. Där finns det inte bredband, det finns ett uråldrigt modem på 56K. Därför orkar jag bara inte uppdatera här så ofta. Nu sitter jag hemma hos kärleken i metropolen Mora och tråkar. Min älsk är nämligen på jobbet.


Appropå jobb, hemmet känns kul i år. Kanske för att det har kommit tre tuffa tanter till "min" avdelning. En är döv och har dåligt balanssinne, en har varit sekreterare inom försvaret och har kul humor, den tredje är blind men går omkring som att hon inte har några problem i världen. Det enda som stör denna över 90 år gamla tant är att hon är hård i magen.

Jävligt tuffa tanter och ett bra vikariegäng, det kommer bli kul i sommar. Det enda som inte är kul är att jag jobbar så jävla många helger. Detta gör då att jag inte kommer att kunna träffa mina vänner så mycket. Det är synd.


Jag måste gratta Caroline som har fått ett riktigt lärarjobb!!! Grattis!


Jag är också väldigt stolt över att jag har byggt ett brickbord alldeles själv, bilder kommer (kanske till hösten eller nåt...)


Nu ska jag gå ner på byn och titta in på Kupan.

Skapa flashcards