anka in reverse | esrever ni akna

Direktlänk till inlägg 22 juli 2009

Nya lägenheten!!!

Av Annakarin - 22 juli 2009 21:54

Antar att ni saknar mig något fruktansvärt. Men, men jag kan inte rå för att alla politiker skiter i landsbygden och inte drar hit bredaband. Jag kan inte heller ta ansvar för att vi timvikarier inte kan logga in på datorerna på jobbet längre... Jaja. Inte mycket att göra åt.


Men, vi har tittat på vår nya längenhet och flyttat ner mina saker. Om två veckor blir det Martins saker som ska åka släp.

Det var ganska bra standard på längeheten, man ska kanske inte klaga på studentlägenheter. I och L's lägenhet ovanpå ser minst sagt värre ut... Vi har helt enkelt haft en jävla tur. Några skruvhål i väggen bara, en hylla eller en tavla löser problemet.


Puss och kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annakarin - 28 februari 2012 23:14


    Jobba snabbare, ni har väl resurser så det räcker. Fast det är klart, ni kanske gav all vinst till aktieägarna? Vi vanliga medborgare måste faktiskt betala räkningarna! ...

Av Annakarin - 31 januari 2012 22:05


  Det där är nog lite mer är 15 kilo. Undrar vem de försöker lura?    ...

Av Annakarin - 25 januari 2012 17:08

VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN? Gick i tvåan på gymnasiet, övningskörde, åkte på min första Arvikafestival, blev full första gången (jo, jävligt duktig!). 10 år sen, det är inte meningen att jag ska minnas mer av 2002 va?   VAD GJORDE DU FÖR ET...

Av Annakarin - 31 december 2011 12:42


 

Av Annakarin - 19 oktober 2011 15:02

Jag ska bygga en julskinka av frigolit till ett julframträdande vi ska göra med kulturskolan. Eftersom jag är vegetarian så har jag inte kollat in julskinkan med så stort intresse de senaste tio åren så följaktligen googlade jag bilder på julskinka. ...

Ovido - Quiz & Flashcards