anka in reverse | esrever ni akna

Alla inlägg den 23 september 2009

Av Annakarin - 23 september 2009 15:45

Idag har jag träffat min VFU-klass, det var skoj. Min handledare kanske inte är den bästa pedagogen i världshistorien, men som hon sa: "Var kritisk i det jag gör, tänk på hur du skulle ha gjort istället och skriv loggbok", så jag kanske lär mig något i alla fall.

Klassen var söt, men den känslan går säkert över. Men jag menar, i förhållande till min gamla teatergrupp så är alla ungar änglar...


När jag kom tillbaka till Örebro så mötte jag Martin på Järntoget, han hade gått och köpt en orkidé till mig/oss, vi ger det en chans till... Om den också dör då blir det inga fler orkidéer för oss!


Hittade äntligen ett regnställ, pungade ut 400 spänn, men det kan det vara värt om man inte vill bli blöt. Gick till Kupan och gjorde en god gärning och samtidigt ett fynd. Hittade en fin höstkappa för 70 kronor! Sweet, det var mer min budget.


I morgon har vi allra sista nollningsaktiviteten, det kommer bli kul. Efter det blir det Harrys, mys!


Ovido - Quiz & Flashcards