anka in reverse | esrever ni akna

Alla inlägg den 28 september 2009

Av Annakarin - 28 september 2009 11:48

Idag har jag: läst tre paper av varierande klass, druckit en kopp kaffe med mjölk, pussat på älsklingen, läst om att jag som har lockigt hår inte borde tvätta håret med schampoo utan med balsam (?!), snusat en del, skrivit kommentarer på en av de paper jag läst, tittat på diskberget och planerat att göra något åt det.


Idag ska jag: göra något åt disken (för det har jag lovat), ha paperreflektioner på seminariet, duscha (och tvätta håret med schampoo), pussas mer med älsklingen, kanske göra något åt arbetsrummet (inflyttningesfest på lördag), vattna blommorna (de ser lite hängiga ut), klä på mig andra kläder är mina trasiga mjukisbyxor och mitt urtvättade linne (dags att slänga och köpa nya), betala hyran.


Ja, det är min dag det. Det händer säkert nåt som gör att de där viktiga sakerna inte kommer att göras. Nu ska jag dricka en till kopp kaffe, livselixiret.  

Ovido - Quiz & Flashcards