anka in reverse | esrever ni akna

Alla inlägg den 25 oktober 2010

Av Annakarin - 25 oktober 2010 13:24

Ett tag sedan... 


Sitter och läser massa bloggar om inredning och DIY. Detta gör jag istället för att gå en promenad eller läsa det jag borde läsa, en rapport om kvinnliga lärares socio-emotionella arbete. Jag borde gå upp till I och säga att vi ska gå ut nu... Men, det ser kallt ut ute. Men ska vi ha tid med det så måste vi gå nu! 


Som många vet så håller jag på att gå ner i vikt, det är dyrt, det är jobbigt, det fungerar! Mina Won Hundred jeans kan jag stoppa ner en och en halv knytnäve i och greppa med hela näven i benen. Det är fint. - 9 kilo syns alltså jävligt väl. 


Nej, ta sig i kragen. Måste fixa lite med mina walking-shoes också, innan vi går iväg, jag får världens skavsår på hälen av dem. Lite bommullsrondeller och silvertejp brukar lösa sånt. 


Blogtips!


Ovido - Quiz & Flashcards