anka in reverse | esrever ni akna

Alla inlägg den 3 januari 2011

Av Annakarin - 3 januari 2011 00:17

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag var med och startade en spelförening på universitetet, sedermera blev jag ordf. (men det har jag varit förut i andra sammanhang, så det har inget med frågan att göra).

Jag blev teaterpedagog, det har jag inte varit förut. 

Höll du några av dina nyårslöften?
Minns inte om jag gav några, så antagligen inte.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? 
Hmm... Inte vad jag kan minnas.
 
Dog någon som stod dig nära?
Nej, det var ju tur.

Vilka länder besökte du?
Inte ett enda förutom Sverige.

Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
Lite mer städat hemma.

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
Examen, 5 juni (om jag inte minns fel ;) )

Vad är det bästa som hänt dig år 2010?
Jag är teaterpedagog, det är fränt.

Största misstaget?

Hmm... Inte plugga ordentligt.


Har du varit sjuk eller skadat dig?
Inte nämnvärt, några blåmärken, några förkylningar kanske.

Bästa köpet?
Gå-ner-i-viktpengarna väl spenderade.  

Vad spenderade du mest pengar på?
Gå-ner-i-vikt-grejen och snus.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Jag är glad mest jämnt, men det faktum att jag är 11 kilo lättare nu än i september är fab.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Internationalen.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Gladare!


Vad önskar du att du gjort mer?
Tagit mer foton, jag suger verkligen på att komma ihåg att ta upp kameran. Umgåtts mer med folk.

Vad önskar du att du gjort mindre?
Ältat. Sånt behöver man inte göra. 

Hur tillbringade du julen?
Med Martin och hela familjen + släkten på pappas sida + vänner i Hudik.

Blev du kär i år?
Blev och blev, jag var redan och är fortfarande.

Favoritprogram på tv?
Året har främst handlat om repriser av Morden i Midsomer på 8an, The Closer och Without a trace. Sen om de två sistnämnda är jättebra är en annan femma. 

Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Nej.

Bästa boken du läste i år?
Kurslitteraturen till Genus i skolan 7.5 hp.

Största musikaliska upptäckten?
Oj, jag har ju slutat upptäcka saker jag, så jag har inget att säga.

Något du önskade dig och fick?
- Ja!

Något du önskade dig men inte fick?
Säkert.

Årets bästa film?

Var det i år Avatar kom? Det var det inte va?


Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Jag kommer faktiskt inte ihåg, det kan inte ha varit så speciellt. 

De bästa nya människorna du träffade?
Alla spelfolk. De är fina.

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Massa klänningar, fina, knäppa, färgglada. 

Vad fick dig att må bra?
Martin, vänner, skola, söta tanter på jobbet.

Vilken kändis var du mest sugen på?
Ingen. 

Vem saknade du?

Alla som inte bor där jag bor.


Favoritmånad?
Sommaren.

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

Att all personal på jobbet hade varit bra personal. Det hade varit bra!


Mitt år i korthet. Usch vad det låter som jag haft tråkigt. 

Ovido - Quiz & Flashcards