anka in reverse | esrever ni akna

Direktlänk till inlägg 17 januari 2011

06- Min dag

Av Annakarin - 17 januari 2011 12:48

Jag vet att jag har misslyckats med denna utmaning, men jag kör hela i alla fall. Då lyckas jag ändå med det, trots att inläggen inte kommit vareviga dag.


Nu är klockan 12:47, det betyder att min dag inte ens har varat i tre timmar då jag vaknade väldigt sent.

Ändå har jag gjort många grejer. Jag har uppdaterat Örebro Universitets Spelförenings blogg. Jag har gått och köpt kaffe, yoghurt och snus på närbutiken och jag halkade inte en enda gång på vägen. Jag har pratat lite kort med I på MSN. Jag har också tankat ner loggor och lite annat från min mail. Jag har kollat facebook, där hände det inte något kul som vanligt. Det skulle väl vara Svahns beskrivning av ÖUSFs nya projekt. 


Nu ska jag dricka kaffet som jag köpte, eller i alla fall ett par skopor av det. Jag ska också äta lite av yoghurten. Sedan ska jag sätta mig med loggboken för höstens bästa kurs så att den blir klar. Samtidigt som jag gör det ska jag ragga människor till mässan på onsdag. 


Jag kommer nog inte hoppa ur mina mjukisbyxor förrän jag går och lägger mig ikväll. Jag gillar mina mjukisbyxor. 


   Här är f.ö en bild där jag har mina mjukisbyxor. Bilden är från första året på Teaterpedagogprogrammet, övningen heter Barriären. 


Över och ut. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annakarin - 28 februari 2012 23:14


    Jobba snabbare, ni har väl resurser så det räcker. Fast det är klart, ni kanske gav all vinst till aktieägarna? Vi vanliga medborgare måste faktiskt betala räkningarna! ...

Av Annakarin - 31 januari 2012 22:05


  Det där är nog lite mer är 15 kilo. Undrar vem de försöker lura?    ...

Av Annakarin - 25 januari 2012 17:08

VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN? Gick i tvåan på gymnasiet, övningskörde, åkte på min första Arvikafestival, blev full första gången (jo, jävligt duktig!). 10 år sen, det är inte meningen att jag ska minnas mer av 2002 va?   VAD GJORDE DU FÖR ET...

Av Annakarin - 31 december 2011 12:42


 

Av Annakarin - 19 oktober 2011 15:02

Jag ska bygga en julskinka av frigolit till ett julframträdande vi ska göra med kulturskolan. Eftersom jag är vegetarian så har jag inte kollat in julskinkan med så stort intresse de senaste tio åren så följaktligen googlade jag bilder på julskinka. ...

Ovido - Quiz & Flashcards