anka in reverse | esrever ni akna

Alla inlägg den 20 januari 2011

Av Annakarin - 20 januari 2011 21:29

Just nu är det här en svår kategori. De som jag för bara ett par år sedan skulle skrivit om här har liksom flutit bort i periferin. Det beror inte på att jag inte tycker om dem fortfarande, för det gör jag, utan det beror på att vi allihop har flytt ut i stora lilla Sverige. Vi drog iväg och pluggade, först försvann Karin, sedan försvann Ida, sedan försvann jag, Patrik blev kvar men nu är också han borta. Någon annan stans. Vi ses inte så ofta längre.

Efter att ha bott ihop i två år så känns avståndet Lund-Sundvall och Uppsala-Sundsvall väääldigt långt. Nu är avstånden mindre, men ändå alldeles för långa.


Mina bästa vänner nu skulle kanske vara Martin och Caroline. Martin är min man också, men honom delar jag i princip allt med.

Caroline är bra på andra sätt, fina Caroline.


Jag har, och har haft, så många fiiina människor så jag kan inte välja. Varför ska man välja när man kan ha allihop?


Älskar er allihopa! Puss! 

Ovido - Quiz & Flashcards