anka in reverse | esrever ni akna

Alla inlägg den 3 juli 2011

Av Annakarin - 3 juli 2011 13:29

   Det här var en ogre en gång i världen, men inte längre. Nu är det ett troll, eller i alla fall början till ett troll. Det ska vara med i mitt Blood Bowl lag som är under uppbyggnad. Jag älskar green stuff.         

Av Annakarin - 3 juli 2011 13:05

 

Nu blommar mina rosor för fullt ute på uteplatsen. Jag köpte dem förra året som sådana minirosor i krukor för typ 20 kr styck på Willys. Nu har de blivit jättestora (för att ha varit mini alltså) och hem till en trädgårdsmarodör, en hungrig larv.  


   








Här ser ni klart och tydligt vad marodören har gjort, en tunnel genom blomknoppen.




En close-up visar att man kan använda hålet som titthål. Inte OK lilla gröna larv, när jag hittade marodören, som jag först misstänkte var en mördarsnigel (innan jag hittade den här tunneln), så kastade jag iväg den över staketet. Å så na flög!

Skapa flashcards