anka in reverse | esrever ni akna

Direktlänk till inlägg 11 augusti 2011

*smack* GUL BIL!

Av Annakarin - 11 augusti 2011 12:10

Nästa gång ni leker Gul Bil kan det vara min bil ni slår nån på. Kolla! 



Nu är det inte just denna bild, eftersom annonsen är borta från Blocket, men i alla fall, en sån bil är numera min (eller snarare just nu min svärfars, men snart min). Brum brum!

----------------------------------

Uppdatering:

Bilen såldes till någon annan, svärfar fick mail där det stod att bilen var såld. Sen skulle han ringa och fråga "Vad fan!?" men då fanns inte telefonnummret kvar, det kanske var lika bra att bilen blev nån annans problem.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annakarin - 28 februari 2012 23:14


    Jobba snabbare, ni har väl resurser så det räcker. Fast det är klart, ni kanske gav all vinst till aktieägarna? Vi vanliga medborgare måste faktiskt betala räkningarna! ...

Av Annakarin - 31 januari 2012 22:05


  Det där är nog lite mer är 15 kilo. Undrar vem de försöker lura?    ...

Av Annakarin - 25 januari 2012 17:08

VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN? Gick i tvåan på gymnasiet, övningskörde, åkte på min första Arvikafestival, blev full första gången (jo, jävligt duktig!). 10 år sen, det är inte meningen att jag ska minnas mer av 2002 va?   VAD GJORDE DU FÖR ET...

Av Annakarin - 31 december 2011 12:42


 

Av Annakarin - 19 oktober 2011 15:02

Jag ska bygga en julskinka av frigolit till ett julframträdande vi ska göra med kulturskolan. Eftersom jag är vegetarian så har jag inte kollat in julskinkan med så stort intresse de senaste tio åren så följaktligen googlade jag bilder på julskinka. ...

Skapa flashcards