anka in reverse | esrever ni akna

Alla inlägg den 24 augusti 2011

Av Annakarin - 24 augusti 2011 22:54



 

Annakarin Hofling, präst. Vore nåt det. 





Av Annakarin - 24 augusti 2011 16:48

Igår tog jag "nya" bilen till Dvärsätt, Krokom och flyttade in i mitt lilla mysiga rum med vy över Storsjön. När jag kom fram hjälpte en av värdarna mig upp med mina saker, en av väskorna var tung som ett vildsvin. Efter att väskorna var inne i rummet så föreslog värden att vi skulle åka och titta på skolan där jag ska jobba. Vi åkte också in i Krokom och tittade, det var... litet... Coop Nära och ICA Supermarket ligger vägg-i-vägg, i samma hus som ICA ligger bolaget och bakom bolaget ligger hälsocentralen (alltså vårdcentralen och tandläkaren. Precis innan man kommer till Coop ligger kommunhuset över vägen ligger bankhuset och det var det. Krokom. 


Idag tog jag fina "nya" bilen och drog till Coop Forum i Östersund, en liten utflykt. Tack vare kartan på Coops hemsida gick det lätt som en plätt. Massa mat, dyrt. Huga buga sommarstuga. 


Ska ta lite kort på stället så ska jag uppdatera med dem sen, måste bara få upp sladden till kameran, som jag naturligtvis glömde i Örebro. 

Ovido - Quiz & Flashcards