anka in reverse | esrever ni akna

Alla inlägg den 2 september 2011

Av Annakarin - 2 september 2011 12:15

Igår morse när jag kom till Örebro mötte Martin upp på stationen och så gick vi till Lucullus och köpte säkerhetsnålar inför eftermiddagens event. Sedan väntade vi på Saga som kom och drack kaffe med oss på Lucullus café. Mysigt. Massa prat om våra jobb och lite övningstips senare så stack Saga och repade och vi väntade på att affärerna skulle öppna. Vi gick till skoaffären och jag började prova skor. Hittade ett par jättefina (nu har jag kamerasladden i Krokom så bild kommer nån annan gång) , som jag inte kommer kunna använda länge till sedan slängde jag mina gamla som luktade pyton i en sopkorg utanför affären. 


Efter lunch gick vi ner till universitetet för spelföreningen hade nollningsspelkväll. Vi hade kul och det verkade nollorna också ha. Lyckat, förutom att det kom färre nollor än vi räknat med, det innebar att kaffet räckte hela kvällen så det var ju bra i alla fall. 

Efter att allt var inplockat gick jag hem med B och M och gick och sov. Slut efter en natt på tåg och en kväll som funkitonär.


Idag blir det nog kanske en öl eller fem. Fint. 

Ovido - Quiz & Flashcards