anka in reverse | esrever ni akna

Alla inlägg den 8 september 2011

Av Annakarin - 8 september 2011 15:17

Sedan i måndags jobbar jag på riktigt. En grupp är helt galen, eller snarare några i den första gruppen är helt galna och de andra hänger på. En annan grupp är tuffa tonåringar. Den tredje gruppen är tuffa barn som är så små att de ser ut att vara massor med år yngre än vad de faktiskt är. Barn kanske växer långsammare i glesbygden?  

Sen har jag en till grupp tonåringar som är riktiga blygisar, men det ska vi ändra på. 

En grupp jag hade idag lekte vi "Här kommer vi", en lek innehållande scharader. Den ena gruppen gör bönder, men det är speciella bönder - McDonaldsbönder. Bubblare i "Här kommer vi" är ekonom, det har jag aldrig varit med om har kommit upp. 


Kreativa är de i alla fall, barnen. Även om de är reklamförstörda och galna.


I morgon kommer jag till Örebro, 07.51 (om SJ kan hålla tiderna). Det blir hotelfrukost, mumma!!


Ovido - Quiz & Flashcards