anka in reverse | esrever ni akna

Direktlänk till inlägg 9 mars 2009

Piss, skit och spya.

Av Annakarin - 9 mars 2009 12:42

Upptäkte att jag inte har samma hål på skärpet längre och att mina "baggy-jeans" inte är så "baggy" nu för tiden.

Idag ska jag börja ett hälsosammare liv. Så när jag har ätit lunch så ska jag ta en sväng runt elljusspåret. Så det så. Morgonpromenader a'la Anna Skipper kanske är en idé. Men det bygger ju på att kliva upp i tid... Och det är jag ju jättebra på... Hahaha!


Har haft metodseminarium inför B-Uppsatsen idag. Helt fullt i bollen, så jag kan behöva en prommis. Ska bara ladda batteriet till min MP3, så är jag på väg sen.


Yes, antagligen kommer jag att berätta när skärpet är som det ska och jeansen återigen känns "baggy". Jag vet att alla är jätteintresserade av min allt för stora bak, jag bara vet det! Haha!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annakarin - 28 februari 2012 23:14


    Jobba snabbare, ni har väl resurser så det räcker. Fast det är klart, ni kanske gav all vinst till aktieägarna? Vi vanliga medborgare måste faktiskt betala räkningarna! ...

Av Annakarin - 31 januari 2012 22:05


  Det där är nog lite mer är 15 kilo. Undrar vem de försöker lura?    ...

Av Annakarin - 25 januari 2012 17:08

VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN? Gick i tvåan på gymnasiet, övningskörde, åkte på min första Arvikafestival, blev full första gången (jo, jävligt duktig!). 10 år sen, det är inte meningen att jag ska minnas mer av 2002 va?   VAD GJORDE DU FÖR ET...

Av Annakarin - 31 december 2011 12:42


 

Av Annakarin - 19 oktober 2011 15:02

Jag ska bygga en julskinka av frigolit till ett julframträdande vi ska göra med kulturskolan. Eftersom jag är vegetarian så har jag inte kollat in julskinkan med så stort intresse de senaste tio åren så följaktligen googlade jag bilder på julskinka. ...

Ovido - Quiz & Flashcards