anka in reverse | esrever ni akna

Direktlänk till inlägg 26 mars 2009

Sundsvall!

Av Annakarin - 26 mars 2009 05:45

Idag drar jag och klassisen Ida till Sundsvall för att förbereda vår B-uppsats. Två intervjuer och lite enkäter ska fixas.

Sen blir det massor med teater, förhoppningsvis 10 föreställningar (kommer definitivt att missa en, det är synd som fan) både av vuxna och ungdomar. Ska bli kul men stressigt, för mitt i detta så är både Ida och Karin hemma över helgen, värsta sammanträffandet. Dessutom ska jag försöka träffa Emma och Caroline också. Och on top of this så fyller min farbror 50 bast på lördag.

Kommer som sagt att bli stressigt, men kul.


Nu går bussen till stationen om 20 minuter, så jag ska väl göra mig klar. Hörs på måndag, då det kommer massor med tips på bra teater!


Bye, bye Örebro! HELLO HORSE!!!

 
 
Caroline

Caroline

26 mars 2009 06:23

Jadu, det låter inte som att det kommer bli lätt för dig i helgen att hinna göra allt du vill:D haha!

http://mirabellan.bloggagratis.se

 
Lisa

Lisa

26 mars 2009 14:14

Vad avis jag blir! ;) Hälsa staden, teatern och Carro! Kram

http://www.myownwords.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annakarin - 28 februari 2012 23:14


    Jobba snabbare, ni har väl resurser så det räcker. Fast det är klart, ni kanske gav all vinst till aktieägarna? Vi vanliga medborgare måste faktiskt betala räkningarna! ...

Av Annakarin - 31 januari 2012 22:05


  Det där är nog lite mer är 15 kilo. Undrar vem de försöker lura?    ...

Av Annakarin - 25 januari 2012 17:08

VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN? Gick i tvåan på gymnasiet, övningskörde, åkte på min första Arvikafestival, blev full första gången (jo, jävligt duktig!). 10 år sen, det är inte meningen att jag ska minnas mer av 2002 va?   VAD GJORDE DU FÖR ET...

Av Annakarin - 31 december 2011 12:42


 

Av Annakarin - 19 oktober 2011 15:02

Jag ska bygga en julskinka av frigolit till ett julframträdande vi ska göra med kulturskolan. Eftersom jag är vegetarian så har jag inte kollat in julskinkan med så stort intresse de senaste tio åren så följaktligen googlade jag bilder på julskinka. ...

Ovido - Quiz & Flashcards