anka in reverse | esrever ni akna

Alla inlägg den 12 januari 2009

Av Annakarin - 12 januari 2009 00:25

Har ikväll provat glögg och ätit sweet middag hos Saga med Martin, Saga (naturligtvis), Stina och Rebecka. Mycket trevlig tillställning, glöggen som fick bäst betyg av alla var Blossa 03 med pomerans. Synd att den knappt finns att få tag på längre, och knappast alls julen 09. Synd också att Blossa glögg säkert inte kommer att tillverkas längre då högerregerigen sålde ut Vin&Sprit (kan jag ha fel när jag tror att det var regeringen Persson som hittade på tilltaget? Jag frågar nån som vet... ).


I alla fall, i morgon börjar skolan igen. Längtar efter att träffa alla och undrar vilka två som inte kommit in i vår... Man kan ju alltid hoppas på att det är "rätt" människor som inte kommer till skolan i morgon. Men så elak får man väl kanske inte vara. Men nu är jag det i alla fall... Så det så! Man kan ju också hoppas att de inte läser det här (för jag tror att de vet vilka det är).


Regikursen kommer att bli spännande, nu ska jag plocka ut scenen jag ska använda ur manuset, lägga det i väskan och sen ska jag nanna. Jag är värd att nanna nu.


Puss! 

Ovido - Quiz & Flashcards