anka in reverse | esrever ni akna

Alla inlägg den 21 januari 2009

Av Annakarin - 21 januari 2009 20:26

Du är så fin,

Du är så fin.

O go som en Piggelin


Sötaste älsk på jorden. Hjärtar dig.


Jag och Martin (och ett par stycken i bakgrunden) tittar på fyrverkerier på nyårsafton.


Av Annakarin - 21 januari 2009 20:11

Jag tror att vintern har tagit mig. Jag känner mig allmänt nere och ful. Det har jag inte gjort på länge.

Det är tur att jag har Martin, jag ler bara jag tänker på honom. Annars hade det nog varit hårt nu...


Inte blir det bättre av att jag känner mig stressad över att inte ha några böcker till skolan och att lägenheten är fruktansvärt stökig. Jag kanske skulle må bättre, eller i alla fall känna mig nöjd om jag satte igång att städa. Jag kanske ska testa den metoden.


Fick en paketavi med posten idag, skitbra tänkte jag och trodde att det var mina böcker som hade kommit. Men icke, det var ett paket från pappa, hoppas det är nåt kul i det så jag blir på bättre humör.


I morgon är det skola hela dagen, jag har ca 250 kronor på kontot och på fredag kommer kärleken. Bara en av tre känns bra.


Ovido - Quiz & Flashcards