anka in reverse | esrever ni akna

Alla inlägg den 1 april 2009

Av Annakarin - 1 april 2009 19:59

Idag fick jag deklarationsbrevet. Jag får tillbaka över 5000 kronor. Välbehövligt!

Tjohooooooooooo!

Av Annakarin - 1 april 2009 19:05

Igår hade vi klassfest i Sagas och Rebeckas trädgård. Vi grillade och drack öl, jag blev riktigt full så jag är fortfarande bakfull... Jobbigt läge!


Men det var riktigt kul och väl värt en sprängande huvudvärk. Något som är illa är att mitt kort ligger i Sagas ryggsäck efter att jag lånade den när jag skulle ner på systemet (hade glömt mitt leg, tur att jag känner en tjej som jobbar där).


Krokusarna blommar, det har kommit upp påskliljeblad och så hittade vi massor med tussilago igår. Våren är här, inte långt till sommaren! Tjoho!!!

Jag kan inte fatta att det går så fort, det är redan april... Shit. Snart är det här året slut, snart har jag gått första året av tre... Bara två kvar, går det så här fort så kommer det att vara över på ett kick.


Nu skulle jag ju egentligen komma på ett första april skämt, men det är jag alldeles för bakfull för att göra...


Lite bilder från festen är väl på sin plats.

Ovido - Quiz & Flashcards