anka in reverse | esrever ni akna

Alla inlägg den 5 april 2009

Av Annakarin - 5 april 2009 22:40

Nu har jag (efter en del utbrott mot www.studera.nu) lyckats anmäla mig till höstens kurser, Pedagogik och Teaterproduktion. Det kommer att bli skitkul, i alla fall teaterproduktionen. Pedagogiken blir nog bra den också, men jag har kollat in litteraturlistan och det är MYCKET! Och det är mycket plugg har jag hört från säker källa. Jag tror minsann att vi, trots att vi jobbar häcken av oss i perioder, är lite bortskämda i pluggmängd.


Jag ska läsa en sommarkurs också, samtidigt som jag jobbar på hemmet. Det är också en pedagogisk kurs, med inriktning mot bild, i Härnösand. Det kommer att bli roligt tror jag.


På onsdag drar jag till Mora och hänger med Martin. Det blir nice det, spela lite rollspel med Emil och grejer. Sweet!

Den 28:e ska jag åka till Elin. Nån som vill hänka?


Ovido - Quiz & Flashcards