anka in reverse | esrever ni akna

Direktlänk till inlägg 19 januari 2009

Lång dag.

Av Annakarin - 19 januari 2009 16:59

Igår åkte Martin hem, eller bort som han så fint sa... Jobbigt, jobbigt, jobbigt! Jag var lite less på att ha honom runt mig 24/7 i början av förra veckan. Men det gick över sedan, nu saknar jag karln som fan. Småjobbigt att inte ha honom hemma när jag kommer från skolan. Speciellt idag, när jag bara vill gå och halvdö...

Jag har varit i skolan från 9 i morse, kom hem för 10 minuter sedan. De senaste två timmarna har vi fått massor med information om B-uppsatsen vi ska skriva i slutet av terminen. Information mellan 14.30 och 16.30 är inte en bra tid. Snacka om seg, det blev massor med fniss och okoncentration. Men jag tror att jag har koll, det mest positiva var att jag fick massor med  idéer till mitt och Idas "färdiga" koncept.

Nu sitter jag och väntar på att Martin ska komma hem och in på MSN, men det verkar som att han eventuellt får straffarbeta övertid för att han har varit ledig för länge, eller så är han och inhandlar förnödenheter. Det är säkert det sista allternativet, men jag tror ändå på det första.


En skoj sak: Jag och Karin ska antagligen på roadtrip i sommar igen, det kommer att bli skiiiiitkul!


Nu: Mat!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annakarin - 28 februari 2012 23:14


    Jobba snabbare, ni har väl resurser så det räcker. Fast det är klart, ni kanske gav all vinst till aktieägarna? Vi vanliga medborgare måste faktiskt betala räkningarna! ...

Av Annakarin - 31 januari 2012 22:05


  Det där är nog lite mer är 15 kilo. Undrar vem de försöker lura?    ...

Av Annakarin - 25 januari 2012 17:08

VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN? Gick i tvåan på gymnasiet, övningskörde, åkte på min första Arvikafestival, blev full första gången (jo, jävligt duktig!). 10 år sen, det är inte meningen att jag ska minnas mer av 2002 va?   VAD GJORDE DU FÖR ET...

Av Annakarin - 31 december 2011 12:42


 

Av Annakarin - 19 oktober 2011 15:02

Jag ska bygga en julskinka av frigolit till ett julframträdande vi ska göra med kulturskolan. Eftersom jag är vegetarian så har jag inte kollat in julskinkan med så stort intresse de senaste tio åren så följaktligen googlade jag bilder på julskinka. ...

Ovido - Quiz & Flashcards