anka in reverse | esrever ni akna

Alla inlägg den 11 december 2008

Av Annakarin - 11 december 2008 16:25

Vaknade i morse med en mindre baksmälla, hade ingen frukost hemma så jag låg i sängen till halv 9, vi började 9. Det är rätt skönt att ha nära till skolan!

När jag klev utanför dörren snöade det som sjutton och det var en decimeter snö på marken. Nu kan julen komma!  


Idag har jag varit med och gjort något riktigt bra! Hjälpte den jobbiga tjejen i klassen att klara en "dans" som vi gjort nu i fem veckor på R&R, men som hon inte klarat av. Nu kan hon den, helt fantastiskt! Hon blev så jävla glad över att hon klarade det, det gjorde helt klart min dag.


Snart kommer Martin... Myyyys!!! (Måste städa lite, det ser ut som söndagen på Arvikafestivalen i mitt rum)

Ovido - Quiz & Flashcards